donderdag 28 mei 2015

Deel 2: nieuwe liefde .




Enkele uren later, na het nodige papierwerk voor het verkrijgen van een tijdelijke werkvergunning en een middagdutje kan ik me eindelijk concentreren op wat ik liefst doe: toerist uithangen in Buenos Aires, maar eerst een pakketje afleveren aan een nichtje van een Argentijnse collega uit Aberdeen. Het meiske, in opleiding cinematografie, was dolgelukkig met een reflexcamera die in Argentinie stukken van mensen kost maar slechts een rib in Europa J     De rest van de middag werd gespendeerd aan een wandelingetje crisscross door de stad...op zoek naar de geest van de wijken Montserrat en San Telmo.  Hard heb ik niet moeten zoeken, want op 1-2-3 had hij mij gevonden. Met een enkele blik in mijn ogen heeft de geest, vrouwelijk van aard, me verleid.  Ik had geen keuze..tegen haar sensuele lichaam, creative tatoeages en kleurrijke juwelen waren mijn ogen niet  bestand. Aanschouw voor uzelf in de onderstaande foto’s.   Ik ben verliefd geworden op Buenos Aires!   Nu alleen nog de taal leren en een job vinden in de stad, en ik verhuis meteen! Een stamcafe heb ik al gevonden: Bar El Federal.. http://www.barelfederal.com.ar/album-de-fotos.php

Op donderdag gaat de reis verder naar het zuiden. Een vlucht van enkele uren naar Rio Grande, maar voor de vlucht hopelijk eerst nog een submarino scoren (lees: hete melk met een reep chocolade erin gedompeld), met een Dolce De leche koekje.  Geen gezonde combinatie, maar wie trekt zich dat nu aan op vakantie.   Liefde overwint de kleinste ongemakken .  – 27 Mei 2015














Geen opmerkingen:

Een reactie posten