maandag 22 februari 2010

nou breekt m'n klomp

HoiHoi,

Er staan alweer eens nachtdiensten op het programma, normaal heb ik daar de eerste uren zo geen problemen mee, maar nu loopt het anders. Nog maar net aangekomen op kantoor voel ik al dat het een heel lange nacht zou gaan worden. En nu goed drie uur verder voelt het ook zo....Misschien komt het wel omdat ik vandaag zooo lang heb geslapen dat mijn geest nooit is wakker geworden, en 'k dus eigenlijk feitelijk nog steeds aan het slapen ben.....(gelieve dit niet te verwarren met lethargie*grijns)

Om mijn geest terug wat wakker te maken, ging ik kort geleden een wandelingetje maken in Knowledge Village, de wijk rondom het werk. Groot was mijn verbazing toen ik tussen een aantal universiteiten hooog op de muren het woord Brussels zie staan. Ik wist dat ik moe was, en rare dingen zie vliegen, maar Brussels is toch wel het laatste dat je zou verwachten te zien om 11u 's avonds. ...'k Knipper nog eens met mijn ogen, en jawel, het staat er nog steeds: European University College Brussels EHSAL.

De EHSAL hogeschool in Brussel mag zich dus blijkbaar al University College noemen. Heel opmerkelijk. Het goede nieuws is dat er dus Belgen in de buurt zijn, en zodoende zodus zal ik dus eens een licht gaan opsteken daar, als het ooit terug licht wordt, want zoals het er nu naar uit ziet, gaat het nog wel een paar uur aardedonker zijn.

Overigens, ooit, in een verleden heb ik nog overwogen om op de EHSAL te gaan studeren, maar na een bezoek aan de hogeschool in hartje Brussel was die keuze snel geëlimineerd, nadat bleek dat er taalpakketten in de studie Handelsingenieur waren opgenomen. Toendertijd was ik echt gedegouteerd door de overmaat aan talen in het Middelbaar onderwijs. Dat is nu wel anders! Het is dan maar geografie geworden, en zie, dat was geen slechte keuze. Ge komt al eens ergens, hé.

Groenten,

Woestijnkabouter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten