donderdag 11 maart 2010

airco deel 5 en 6

Was nog even vergeten de update van de airco mee te geven.

Er was afgesproken om op woensdag de airco te repareren. Met veel goesting stond ik te popelen om de mecanicien te ontvangen woensdag om half twee. Maar hij kwam niet. Er werd me beloofd dat hij vandaag, donderdag zou komen, om twaalf uur.

Vandaag heb ik 3u gewacht en besloten om maar eens te bellen. En jahoor, vandaag komt hij niet. Wanner hij dan wel zou komen, wist men zo niet te vertellen.

Je zou op den duur compleet chagrijnig worden van al de loze beloften, maar hoelanger ik hier ben, hoe minder geloof ik hecht aan de mensen hun woorden. Idem op de werkvloer overigens. Als ik met de baas iets afspreek, dan heb ik het gevoel dat hij niet luistert, en als ik met de collegas afspreek dat ze pas om 8u hun dienst mogen beginnen, dan staan ze al op kantoor om half zeven. Goed nieuws, want dan duurt mijn dienst maar goed 11u ipv 12u.

Slu

W.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten