maandag 5 juli 2010

Wake me up

hey,

Zo zo, de laatste nachtdienst zit er op, en om dat te vieren heb ik mezelf getracteerd op een verse portie Chinese televisie voor het slapengaan. Niet dat ik Chinees spreek, wel integendeel, maar het taaltje klinkt zo vrolijk en leuk in de oren.

En als er dan nog en 4 meiden á la K3 opgewekt huppelend door het beeldscherm springen, dan zou een mens spontaan goesting krijgen om mee te zingen en al doende de taal te leren. Speed - Wake me Up is het bandje waarover ik heb. Ze zullen nooit de kwaliteit van Pink of Moloko halen, maar ze doen hun best! En het heeft gewerkt, want dankzij hen voel ik me allesehalve slaperig, en dat om half vijf 's nachts. Moet ik nu een schadeclaim sturen naar de Chinese televisie om mijn verstoord bioritme financieel te compenseren?

Slaapwel,

Woestijnkabouter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten