woensdag 13 januari 2010

wakkere snurker

Dag menschen,

Het heeft gesneeuwd hoor ik net op stubru. Snel even naar buiten kijken....Nee, het heeft helemaal niet gesneeuwd..De leugenaars...
Misschien gaat het straks nog sneeuwen. Voor alle zekerheid toch maar even een taxi met winterbanden zoeken. Je weet maar nooit natuurlijk. Hopelijk heb ik niet dezelfde man als gisteren...Die was nog wakker en toch snurkte hij als een vijfentachtig seniel oud opaatje. Ik dierf het eigenlijk niet goed vragen of hij zich bewust was van zijn gedrag, dus heb ik hem maar genegeerd...hij daarentegen vond het noodzakelijk om even zijn mondparfum aan mij de laten ruiken vanop ne volle meter afstand...Ik moet eerlijk zijn: rotte vis rook beter! Op zulke moment is het toch wel heel moeilijk om beleefd te blijven.

Voor de rest gebeurd er weinig...4 dagen vrij en dus geen toegang tot internet. In ruil daarvoor ga ik wel den toerist uithangen en de stad ondersteboven lopen! Een fotoverslag volgt nog!

Tot ziens,

Wouter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten