zondag 8 november 2009

De grote verhuis (02 november 2009)

Dag lustige lezer,

Binnenkort verhuis ik met mijn klieken en mijn klakken naar Dubai, de tweede grootste stad in de Verenigde Arabische Emiraten. Net zoals mijn eerste maanden in Nederland, ben ik ook nu van plan af en toe een woordje te placeren, met weetjes over het land, persoonlijke ervaringen, planningen en soms een leuke anekdote. Een soort weblog dus.

Nog 4 nachten, en mijn (voorlopig) laatste nachtdienst zit erop.
Nog 5 dagen tot de verhuis van meubels naar België.
nog 11 keer slapen, en mijn laatste werkdag in Nederland is voorbij.
Nog 16 keer slapen om de gemeente Soest vaarwel te zeggen.
Nog 18 dagen om om het vliegtuig naar Dubai te nemen. De D-day van een nieuw en groot avontuur.

Groenten,

De woestijnkabouter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten