donderdag 12 november 2009

Leegte

Hoi hoi,


Zonet is er een heugelijk moment gepasseerd,  een memorabel moment waarbij het me nog net lukt om geen traantjes te verpinken *grapje*.  Al de opgestapelde kartonnen dozen met persoonlijke inhoud is verstuurd, op weg naar de haven van Rotterdam, om daarna verscheept te worden met een zo'n super de luxe megagroot containerschip..De Bangkok Express.  Het was even zweten om die dozen weg te krijgen, maar nu ze weg zijn, voelt het echt aan als een vertrek....whipee-ya-yee!

De leegte wordt steeds groter, en dan heb ik het niet over mijn hersenpan.  Al wat overblijft is één grote rommelbende. Wat een geluk dat mijn ma het apartment niet meer ziet, of ik zou direct een boze blik in mijn richting geworpen krijgen  ;-)

Misschien is het dan toch maar tijd om die zooi eens op te ruimen.

Tot ziens,
Woestijnkabouter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten