zaterdag 21 november 2009

internet = probleem

hi Folks,

De ontdekkingen zijn volop bezig, te starten met de hotelkamer vandaag....En de omgeving romdom ook een beetje.  Deze ochtend was ik opgestaan met het geluid van werklui, die doodleuk op zaterdagochtend een appartementsgebouw vlakbij aan het optrekken zijn.   In een straal van 100m rond het hotel, zijn minstens 10 werven. tik tok tak  rammel rammel.....

Communicatie is ook een probleem, vooral dan digitale communicatie.  Deze ochtend was ik een uur aan het wachten om internetverbinding te krijgen. Snel een belletje naar de receptie en wat ziet mijn edel oog nadien, dat er zomaar ineens internetverbinding is, terwijl ze op dat moment nog zogezegd niets hebben gedaan.  Ze beloven een IT-Indiër te sturen om snel alles in orde te maken.    Nog geen minuut na mijn belletje blijkt internet dan plots te werken, en 10 seconden later staat die man aan de deur.  Ik geloof niet in IT-toeval,  meer nog, ik heb een zekere achterdocht.....'k Ben eens curieus of straks alles nog gaat werken.

Groenten,

Woestijnkabouter

1 opmerking:

  1. En inderdaad, het internetprobleem deed zich weer voor toen ik na de middagwandeling appartementen begon te zoeken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen